Kiedy otrzymam przesyłkę?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych od dnia uznania rachunku bankowego.

Jest to czas potrzebny na przygotowanie paczki oraz jej dostawę (do 2 dni na terenie Polski). Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.

Wyjątkiem od tej reguły są produkty z działu oświetlenie. Czas realizacji zamówienia (od dnia uznania rachunku bankowego) wynosi od 5 dni do 21 dni.

W przypadku, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zamówi produkt z działu oświetlenie + inny dowolny produkt, dostawa zostanie podzielone na co najmniej 2 (dwie) części, przy czym Klient nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii oświetlenie.

Prosimy mieć powyższe na uwadze.

Kurierzy dostarczają paczki od poniedziałku do piątku:

  • Kurierzy DHL – w godz. 8.00-20.00,
  • Kurierzy DPD – w godz. 8.00-20.00.

Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:

DHL Parcel: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku braku doręczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu DHL Parcel. Paczka pozostanie tam do odbioru przez okres 7 dni. Informacja o nieudanej próbie doręczenia oraz lokalizacji paczki zostanie wysłana mailowo przez DHL.

DPD: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Armatura & Ceramika.

Odbiór przesyłki od kuriera

Informujemy, że:

  • dbając o bezpieczeństwo zamawianych przez naszych Klientów produktów, każda przesyłka jest dodatkowo ubezpieczona i dokładnie zapakowana w profile styropianowe,
  • wszystkie standardowe dostawy realizowane są w dniach roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt,
  • jeśli przesyłka ma być dostarczona w innym przedziale czasowym należy o tym poinformować handlowca minimum 48h przed wysyłką. Handlowiec na Państwa prośbę  sprawdzi możliwość i wyceni dodatkową usługę dostawy w wyznaczonym przedziale czasowym lub innym dniu niż standardowy,
  • produkty do 30 kg są dostarczane przez pracowników firm kurierskich prosto pod drzwi odbiorcy,
  • kurier nie ma obowiązku wnosić do lokalu Klienta przesyłek paletowych ani przesyłek większych niż 30 kg.
  • w przypadku przesyłek wielkogabarytowych posiadamy możliwość zorganizowania wniesienia asortymentu bezpośrednio do mieszkania/domu. W takim wypadku prosimy o uprzedni kontakt z handlowcem w celu ustalenia szczegółów.

Przy odbiorze przesyłki, zalecamy:

  • sprawdzenie otrzymanej przesyłki w obecności kuriera,
  • w przypadku stwierdzenia uszkodzeń – spisanie Protokołu Szkody. Protokoły Szkody sporządzone podczas przyjęcia dostawy jednoznacznie wskazują, że szkoda powstała podczas transportu. Ubezpieczyciel w 100% rozpatruje je pozytywnie.

Protokoły sporządzone po wyjściu kuriera są nieskuteczne.

Art. 76 pkt.4 PP (poniżej) nakłada na odbierającego obowiązek udowodnienia, że szkoda powstała podczas transportu, a nie w czasie składowania w domu. Co w praktyce jest niemożliwe.

Art. 76 Prawa Przewozowego
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.