Kiedy otrzymam przesyłkę?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych od dnia uznania rachunku bankowego.
Jest to czas potrzebny na przygotowanie paczki oraz jej dostawę (do 2 dni na terenie Polski). Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.
Wyjątkiem od tej reguły są produkty z działu oświetlenie. Czas realizacji zamówienia (od dnia uznania rachunku bankowego) wynosi od 5 dni do 21 dni.
W przypadku, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zamówi produkt z działu oświetlenie + inny dowolny produkt, dostawa zostanie podzielone na co najmniej 2 (dwie) części, przy czym Klient nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii oświetlenie.
Prosimy mieć powyższe na uwadze.
Kurierzy dostarczają paczki od poniedziałku do piątku:
- Kurierzy DHL – w godz. 8.00-20.00,
- Kurierzy DPD – w godz. 8.00-20.00.
Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:
DHL Parcel: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku braku doręczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu DHL Parcel. Paczka pozostanie tam do odbioru przez okres 7 dni. Informacja o nieudanej próbie doręczenia oraz lokalizacji paczki zostanie wysłana mailowo przez DHL.
DPD: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Armatura & Ceramika.
Odbiór przesyłki od kuriera
Informujemy, że:
- dbając o bezpieczeństwo zamawianych przez naszych Klientów produktów, każda przesyłka jest dodatkowo ubezpieczona i dokładnie zapakowana w profile styropianowe,
- wszystkie standardowe dostawy realizowane są w dniach roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt,
- jeśli przesyłka ma być dostarczona w innym przedziale czasowym należy o tym poinformować handlowca minimum 48h przed wysyłką. Handlowiec na Państwa prośbę sprawdzi możliwość i wyceni dodatkową usługę dostawy w wyznaczonym przedziale czasowym lub innym dniu niż standardowy,
- produkty do 30 kg są dostarczane przez pracowników firm kurierskich prosto pod drzwi odbiorcy,
- kurier nie ma obowiązku wnosić do lokalu Klienta przesyłek paletowych ani przesyłek większych niż 30 kg.
- w przypadku przesyłek wielkogabarytowych posiadamy możliwość zorganizowania wniesienia asortymentu bezpośrednio do mieszkania/domu. W takim wypadku prosimy o uprzedni kontakt z handlowcem w celu ustalenia szczegółów.
Przy odbiorze przesyłki, zalecamy:
- sprawdzenie otrzymanej przesyłki w obecności kuriera,
- w przypadku stwierdzenia uszkodzeń – spisanie Protokołu Szkody. Protokoły Szkody sporządzone podczas przyjęcia dostawy jednoznacznie wskazują, że szkoda powstała podczas transportu. Ubezpieczyciel w 100% rozpatruje je pozytywnie.
Protokoły sporządzone po wyjściu kuriera są nieskuteczne.
Art. 76 pkt.4 PP (poniżej) nakłada na odbierającego obowiązek udowodnienia, że szkoda powstała podczas transportu, a nie w czasie składowania w domu. Co w praktyce jest niemożliwe.