Zwroty i reklamacje
w sklepie Armatura & Ceramika

Zwrot produktu - gwarantowane 14 dni na zwrot

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania). Termin do odstąpienia umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas: Niewiadomska Studio, sklep online Armaturaiceramika.pl | ul. Obrońców Wybrzeża 6/78, 81-367 Gdynia | biuro@armaturaiceramika.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy znajdującego się poniżej tej strony. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą przysługującego prawa przed upływem 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zanim odeślesz paczkę upewnij się , że spełniasz wymagane dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:

  • nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia,
  • zakupu dokonałeś jako osoba prywatna lub jako właściciel jednoosobowej działalność gospodarczej w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.

Wypełnij poniższe Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wyślij.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Poczekaj na mailowe potwierdzenie przyjęcia Twojego zgłoszenia. Otrzymasz je niezwłocznie. W razie gdybyś go nie otrzymał, sprawdź katalog SPAM w swojej skrzynce mailowej.

Po otrzymania potwierdzenia zgłoszenia, wyślij zwracane produkty na adres:

Punkt Odbioru Paczek sklepu internetowego Armaturaiceramika.pl | ul. Bitwy Białostockiej 2AB, 15-103 Białystok

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Ci otrzymane od Ciebie płatności w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba ze wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie. Koszty wysyłki towaru zwracamy tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia. W każdym przypadku nie poniesiesz dodatkowych żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Prosimy odeślij nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zgłosiłeś zwrot produktu. Niestety będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktów.

Stan zwracanego towaru

Zwracany / wymieniany towar powinien być nowy, bez oznak użytkowania. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta. Prosimy nie odsyłaj towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi.

Ważne informacje przed odesłaniem towaru do sprzedawcy

  • Jeżeli otworzysz opakowanie produktu to nie spowoduje to wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru, prosimy jednak nie rozrywać ani w inny sposób nie niszczyć opakowań podczas otwierania. Jeżeli otwarcie lub rozklejenie opakowania nie jest możliwe, prosimy o jego przecięcie wzdłuż narożnika.
  • Masz prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny,
  • Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru,
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na Twój koszt,
  • Koszty wysyłki towaru do Ciebie zwracamy Ci tylko w przypadku gdy zwracasz całe zamówienie,
  • Otrzymasz zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia towaru na magazyn,
  • Pamiętaj, że odpowiadasz za towar do chwili jego dostarczenia do Sprzedawcy, a zatem także w trakcie transportu przez kuriera. Dlatego zalecamy abyś staranne zabezpieczył towaru przed uszkodzeniem i odesłanie go w takim standardzie, w jakim do Ciebie trafił. Towar kruchy, zwłaszcza elementy ceramiczne, kabiny i wanny powinny być wysyłane na paletach.
  • Prosimy abyś nie oklejał zwracanego towaru szarą taśmą klejącą,
  • Nadając przesyłkę, warto abyś upewnił się u przewoźnika, do jakiej kwoty przesyłka jest ubezpieczona,
  • Prosimy abyś zapewnił nam możliwość sprawdzenia przesyłki przy odbiorze – przez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu przewoźnika,
  • Przesyłki wysyłane do nas „za pobraniem” lub uszkodzone nie będą przez nas odbierane.

Pozasądowa droga rozstrzygnięcia sporu

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.