gwarancja

Gwarancja producenta

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad.

Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

reklamacja

Reklamacje

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację.

Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. Zanim to jednak nastąpi prosimy o wypełnienie poniższego formularza. W ciągu 24h skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i poinformuje o dalszych krokach.

Wypełnij formularz, a my zajmiemy się resztą!

  • Dane kontaktowe

  • np. jan@mojastrona.pl
  • Zadzwonimy do Ciebie tylko wtedy, gdy pojawią się jakieś pytania dotyczące Twojej reklamacji.
  • Szczegóły reklamacji

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Nazwa towaruNumer katalogowy
  • Proszę opisz szczegółowo zaistniały problem z zakupionym produktem.
  • Dozwolone formaty przesyłanych plików to: *.jpg, *.png, *.pdf w ilości max. 5 o łącznej wadze 5 (Mb).
    Drop files here or
    Accepted file types: jpg, png, pdf.